رفتن به مطلب

آموزش: آموزش نصب و فعالسازی ibeconomy


ارسال‌های توصیه شده

  • مدیر کل بازنشسته سایت

نصب ibEconomy


شما بعد از دانلود این مد و خارج کردن آن از حالت فشرده ، 3 پوشه با نام های extras ، tools و upload در اختیار دارید که شما باید محتویات پوشه ی upload ( که 2 پوشه ی admin و public می باشد ) را به مکانی که انجمن خود را نصب کرده اید انتقال دهید.


 


{ برای اینکار وارد پوشه ی upload شوید و 2  پوشه ی admin و Public را انتخاب کنید روی یکی از آنها کلیک راست نمایید و با استفاده از گزینه Add too archive... آنها را فشرده نمایید.فایلی به نام upload به دست می آید که zip می باشد.(با حجم تقریبی 461 کیلوبایت) این فایل را به محلی که IPB نصب می باشد انتقال دهید و از حالت zip خارج نمایید و اجازه دهید فایل ها جایگزین شوند........ دوستان بابت توضیح اضافه معذرت میخوام برای پیشگیری از سوالات احتمالی بعدی بعضی دوستان  این توضیح رو دادم}


 


بعد از انتقال فایل ها به محل نصب IPB باید وارد پنل ادمین انجمن شوید و به بخش Manage Applications & Modules مراجعه کنید.اکنون در سمت راست تصویر  گزینه ی install وجود دارد که شما باید از طریق آن مدibeconomy  را نصب نمایید.تنها کافی است روی install کلیک نمایید و منتظر باشید تا مراحل نصب به اتمام برسد.


 


فعالسازی ibEconomy


بعد از اینکه با پیغام نصب موفقیت آمیز مد روبرو شدید برای فعال کردن آن باید اقدام نمایید.


برای این کار شما باید در همان بخش Manage Applications & Modules از طریق گزینه ی edit aplication


(روی آیکون مداد که روبروی نام مد قرار دارد کلیک کنید) اقدام نمایید و گزینه ی Application Enabled را روی yes قرار دهید.


همچنین می توانید از طریق other apps > ibeconomy > frontpage > general settings وارد تنظیمات برنامه شوید و گزینه یibEconomy Enabled? را روی yes قرار دهید.


 


دسترسی های ibEconomy


اکنون این app فعال می باشد و شما باید دسترسی بخش های مختلف این App  را نیز برای گروه های کاربری تنظیم نمایید. ( بستگی به خود شما دارد که چه امکاناتی در اختیار چه گروهی باشد)


برای این کار به طریق زیر اقدام نمایید.


به مسیر other apps > ibeconomy >Group permissions بروید  و از طریق گزینه ی Edit group (مداد روبروی نام هر گروه) دسترسی های لازم را به گروه های کاربری بدهید.


این تنظیمات در مسیر Members > Member Groups > Manage Member Groups در تب ibeconomy نیز وجود دارد که با تنظیمات مسیر قبل کاملا مشابه است.


(تمامی تنظیمات و شرح وظایف هر گزینه ی این بخش،در تاپیک های بعدی به صورت مفصل توضیح داده خواهد شد)


 


نکته ی حائز اهمیت این دسترسی ها، فعلا گزینه ی آخر یعنی : can Edit points? می باشد که برای تمامی گروه ها به جز مدیران ( انتخاب خود شما) باید روی No تنظیم شود.چون از طریق این گزینه امکان ویرایش امتیاز وجود دارد که اگر برای همه ی گروه ها yes باشد،همه اقدام به ویرایش امتیازات خود و دیگران می کنند.


لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 8 ماه بعد...

خانم sahar،

من مد فارسی ساز را دانلود کردم از آنچه شما در بالا فرمودید را ندارد. یعنی 3 پوشه با نام های extras ، tools و upload.

 

اسم فایل دانلود شده ibEconomy_language_pack.xml.gz می باشد که پس از خارج کردن از حالت فشرده به ibEconomy_language_pack تبدیل گردید.

 

متأسفانه تا کنون موفّق نشدم که چگونه می توان این مد را نصب کرد.

 

منتظر راهنمایی های بیشتر شما هستم.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مدیر کل بازنشسته سایت

سلام

دوست عزیز ای کاش انتهای تاپیک آموزشی مشکل خودتون بیان نمی کردید....متاسفانه شما فایل زبان این مد دانلود کردی نه خود مد..!

 

http://ipsfarsi.com/topic/12578-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-e34-ibeconomy-points-system/

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...