رفتن به مطلب

اطلاعیه IPB 3.1


وحید نامنی

ارسال‌های توصیه شده

  • بنیان گذار IPSFarsi

با سلام

امروز bfarber یکی از مسئولین شرکت IPS اطلاعاتی در مورد نسخه جدید منتشر کرده است که خالی از لطف نیست که اینجا برای شما تشریح کنیم. البته توضیحات زیاد هستش که فقط تیتر وار به اون ها اشاره می کنیم و عینا ترجمه نشده بلکه فقط برای انتقال اصل مطلب به شما هستش متن زیر :D.

از اولین زمان انتشار اطلاعیه ای مبنی بر کار روی نسخه 3.1 ما پیشنهادات بسیا بسیاری زیادی در مورد ارتقا و بهبود کارایی سیستم در نسخه جدید 3.1 دریافت کردیم که واقعا خیلی مفید بود. ما به پیشنهادات شما گوش می دهیم ( در اغلب اوقات با شما موافقیم ) و به همین دلیل مصم به اجرا اون ها و پیاده سازی اون ها در نسخه جدید برای داشتن یک سیستم ساده تر ، قابل کاربردی تر و بدون گیج کنندگی هستیم.

تنظیمات پیش فرض بهتر در هنگام بروز رسانی

ما در نسخه اولیه بتا که منتشر کردیم هر آنچه در مورد اطلاع رسانی بود پیاده کردیم ( منظور از اطلاع رسانی گزینه ای که در پنل کاربری هستش) . کارهای زیادی صورت گرفته و بخش اطلاع رسانی تغییرات زیادی داشته از جمله " دوست شما وضعیت خود را بروز کرده است "

غیر فعال کردن popup

از دیگر قابلیت هایی که افزوده شده ، گزینه غیر فعال کردن popup ها است. این تنظمیات به هر کاربر اجازه می ده که از طریق پنل کاربری خود ، این گزینه را فعال یا غیر فعال کند. اگر غیر فعال شود بازم هم اطلاع رانی از طریق پنل کاربری خواهد بود. این یک گزینه خیلی کوچک است ولی باعث می شود کنترل بیشتری در چرخ زنی در سایت داشته باشید.

نمایش تمامی اطلاع رسانی ها در یک پنجره popup

دیگر تغییری که بسیار درخواست شده بود دیدن تمامی تحولات مرتبط با اکانت در یک پنجره popup بود .حالا این تغییر در نسخه جدید صورت گرفته که می تونید در ویدئو زیر ببینید :

دسترسی بهتر

و ما بهترین خبرمون رو برای آخر گذاشتیم. این قسمت رو تصویری نگاه کنید بهتر هستش تا ترجمه بشه :D .

post-1-127079339388_thumb.png

post-1-127079340039_thumb.png

post-1-127079340561_thumb.png

موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...