رفتن به مطلب

تغییر ادرس صفحه مدیریت و تغییر عنوان


ارسال‌های توصیه شده

با سلام دوستان عزیز بنده امروز انجمن IPB رو نصب کردم . الان وقتی میزنم http://forums.irggroup.ir/admin/index.php مدیریت انجمن برام میاد بالا من میخوام این ادرس رو تعغیر بدم تا هرکسی نتونه با زدن این صفه کنترل پنل براش بیاد بالا . یعنی یه جورایی امنیت انجمن رو بالا تر ببرم چجوری این کار ممکنه ؟

 

و سوال دوم : من انجمن را با قالب الگنت نصب کردم تمامی تنظیمات به صورت کامل انجام شده فقط نمیدونم که عنوان انجمن که invision power board هستش رو از کجا باید عوض کنم . توی انجمن هم گشتم اما همجا به صورا انگلیسی راهنمایی شده بود من پنلم فارسیه لطفا به فارسی راهنمایی کنید . تا این عنوان رو تغییر بدم . از قسمت جایگزینی متن این کار میسر نبود . 

 

با تشکر فراوان افتخاری

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نقل قول

نکته سوم : یکی از گزینه هایی که به شما پیشنهاد می شود Rename The 'admin' Directory است که تغییر نام پوشه مدیریت است. البته اگر گزینه قبل را انجام دهید در صورتی که کاربر حرفه ای نیستید این گزینه را لازم نیست انجام دهید ولی در هر صورت برای اینکار کافیست پوشه admin را به هر نامی که می خواهید تغییر نام دهید و سپس یک فایل با نام constants.php در مکانی که conf_global.php قرار دارد ایجاد نمایید و کد زیر را قرار دهید


<?php
define( 'CP_DIRECTORY', 'admin' );

به جای admin نام جدید پوشه خود را وارد نمایید.

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • وحید نامنی عنوان را به تغییر ادرس صفحه مدیریت و تغییر عنوان تغییر داد
  • بنیان گذار IPSFarsi

با سلام

در 6 ساعت قبل، pardazesh گفته است :

سوال دوم : من انجمن را با قالب الگنت نصب کردم تمامی تنظیمات به صورت کامل انجام شده فقط نمیدونم که عنوان انجمن که invision power board هستش رو از کجا باید عوض کنم . توی انجمن هم گشتم اما همجا به صورا انگلیسی راهنمایی شده بود من پنلم فارسیه لطفا به فارسی راهنمایی کنید . تا این عنوان رو تغییر بدم . از قسمت جایگزینی متن این کار میسر نبود . 

تنظیمات عمومی > تنظیمات عمومی > نام سایت

موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...