رفتن به مطلب

مدهای در حال فارسی سازی


ارسال‌های توصیه شده

  • مدیر کل بازنشسته سایت

سلام

 

برای اینکه درخواست های فارسی سازی منسجم تر باشه لیست مدهایی که در دست فارسی سازی قرار دارن رو در این قسمت قرار میدیم تا درخواستی برای فارسی سازی اونا ارسال نشه 

 

1- Donation Tracker

 

یک بخش donat در انجمن راه اندازی میکنه که شما می تونید اهداف مختلفی رو برای اون تعریف کنید تا کاربران شما بتونن برای اون اهداف به انجمن شما کمک مالی کنن.

مثلاً کمک به هزینه های سایت و یا ....

 

 

2- Tournaments

 

یک بخش مسابقات در انجمن شما راه اندازی میکنه که کاربران در تیم های مختلف در تورنومنت هایی که شما تعریف کریدن به رقابت می پردازن

لینک ارسال

یه معرفی هم برای هر کدوم بنویسید اگه میشه

http://ipsfarsi.com/topic/14389-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-tournaments/

معرفی برای اون دومی که بخش مسابقه ای راه میندازه به نظر من خیلی خوبه من که منتظر فارسیش هستم واقعا انگلیسیش ادم چیزی سر در نمیاره من که قاطی کرد پاکش کردم 

اینم یه توضیح کوچیک در مورد این بخش فارسیش کردم 

 

این نرم افزار برای کسانی که می خواهند برای اجرای مسابقات را در سایت خود طراحی شده است. این است برای بازی واقعی خود را به palce از طریق برنامه به هیچ وجه نیست، بلکه برای اعضای خود را به ایجاد و پیوستن به تیم ، ثبت نام برای مسابقات ، ارسال نمرات از مسابقات که به اتفاق در جایی دیگر ، و پس از آن سیستم را نگه می دارد آهنگ آن تمام و اعلام کرد تیم برنده یک بار در این مسابقات به اتمام است .
 
هشدار: برای نسخه های قدیمی تر ، به علت اشکال در سایت IP.Board شما ممکن است نیاز به پوست به طور پیش فرض خود را به طور پیش فرض نرمال سایت IP.Board پوست در هنگام نصب این و یا آن را به قالب نصب کنید.
 
در اینجا برخی از ویژگی های بسیاری می باشد :
ایجاد دسته ها.
تعداد نامحدود شاخه ها .
ایجاد مسابقات که به دسته جا داد.
تعداد مسابقات باز در هر رده نگه داشته است .
ایجاد تیم ( تیم های حداکثر در هر عضو در ACP مجموعه ) .
خالق تیم تعیین چگونه بسیاری از کاربران باید در تیم خود باشد ، تصویب و یا کاهش می یابد برنامه های کاربردی به تیم ، و می تواند مردم را از این تیم پا زدن .
تیم ملحق مسابقات که اجازه می دهد تیم های با تعداد آنها از اعضای . تنظیمات متعددی در شکل مسابقاتبرای ترکیب های مختلف از تیم اجازه می دهد وجود دارد.
مسابقات در ACP ایجاد شده است. کسی که این مسابقات را ایجاد می تیم به آن را در سمت های عمومی دعوت می کنند. هر کسی با دسترسی به این برنامه در ACP می تواند مسابقات را ویرایش کنید.
براکت تک و براکت حذف دو یک نوع مسابقات . شما می توانید 4، 8، 16، 32، یا 64 تیم مسابقات در این مرحله ایجاد و اضافه کردن byes اگر شما تعداد صحیح تیم های که مایل به پیوستن ندارد.
تیم نردبان دستی حرکت در یک نردبان به طور خودکار در عملکرد خود را ORL پایه آن absed در برد و در یک فرمول ساده ، در رتبه بندی ELO ( پیچیده تر و دقیق ) ، و غیره ..
دور تیم رابین ، هر بازی می کند هر تعداد تیم X دیگر بار و تیم با بهترین رکورد برنده مسابقه .
ایجاد یک تنها مسابقات دعوت می کنند.
استفاده از یک سیستم نقطه مستقل با سیستم. سپس شما می توانید اجازه رهبران تیم به اتهام امتیاز برای پیوستن به تیم خود . سپس این نقاط تیم به طور جداگانه نگهداری می شود و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پیوستن به مسابقات که امتیاز هزینه برای پیوستن به. امتیاز همچنین می توانید به روش های مختلف به دست آمده است. برای امتیاز فرد با سیستم مستقلشما می توانید poitns های بیشتر اظهار نظر به دست آورید. با سیستم امتیاز تیم داخلی شما می توانید برخی با پیروزی در مسابقات و یا مسابقات به دست آورید.
هستند بسیاری از تنظیمات بسیاری را در ACP وجود دارد. به خصوص در فرم های مسابقات . مراقب باشید با آنها به عنوان بسیاری که می تواند با توانایی یک تیم برای قرار دادن memebrs جدید در تیم های خود را در حالی که در مسابقات درگیر تداخل وجود دارد.
بارگذاری آرم برای دسته ها، مسابقات و تیم .
خیلی بیشتر.
لطفا توجه داشته باشید : این اولین نسخه است و بعضی چیز ها را در طول زمان بهبود بخشد. پوست براکت بهبود خواهد شد ، برخی از کارهای متفاوت رفتار خواهد کرد ، قابلیت همکاری رهبر افزوده خواهد شد ، توانایی برای روابط / تساوی ، ابراز مخالفت با روش ها و مدیریت کلی تر از مناطق مختلف است.
 
همچنین : به خاطر داشته باشید این است که در محیط های سخت PHP / MySQL را آزمایش نشده است. در برخی از نقطه من به مسائل که در نتیجه می تواند اجازه می دهد آن را به اجرا صاف در آن نصب setups مختلف را تعمیر کنند، اما آگاه باشید که من که چگونه به خوبی آن را در حال حاضر در آن محیط انجام صحبت کردن نمی باشد.
لینک ارسال
  • 4 ماه بعد...
  • 5 هفته بعد...
  • 3 ماه بعد...
  • 4 هفته بعد...

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...