رفتن به مطلب

تغییرات فوق العاده عالی در SEO در نسخه 3.4


وحید نامنی

ارسال‌های توصیه شده

  • بنیان گذار IPSFarsi

با سلام :)

خیلی مفتخرم به عرض شما دوستان گرامی برسونم توی نسخه جدید 3.3.4 تغییرات بسیار عالی در مورد SEO ایجاد شده که با جدیت می شه گفت تنها انجمن سازی IPB خواهد بود که واقعا برای موتورهای جستجو بهینه هست.

همون طور که می دونید برای بهنیه سازی بیشتر IPB نیاز به افزونه IP.SEO هست اما شما در نسخه 3.4 شما دیگه نیازی به استفاده از آن نخواهید داشت. IP.SEO درون خود آی پی بی جایگذاری و بهینه کامل شده است. بدین ترتیب پس از بروز رسانی به نسخه 3.4 این مد حذف خواهد شد و امکانات فوق العاده بالایی از نظر SEO به انجمن شما اضافه خواهد شد.

برای اون دسته از دوستانی که آشنایی کامل با IP.SEO ندارند باید عرض کنم که این مد برای ایجاد SITEMAP و همین طور نشون دادن فعالیت های جستجو کاربران در موتورهای جستجو هم اکنون استفاده می شه. که قابلیتی مثل تعریف Meta Tag همراه خود نیز داشت.

در نسخه جدید تمامی این امکانات به صورت پیش فرض درون IPB تعبیه شده ولی امکانات دیگری هم اضافه شده مانند اینکه شما در هر صفحه از IPB که باشید این قابلیت رو دارید که Meta Tag های اون صفحه رو طبق دلخواه خود و برای افزایش SEO اون صفحه تغییر بدید.

post-1-0-34879000-1343142177_thumb.png

همچنین در نسخه جدید خود IPB به طور خودکار با ایجاد تاپیک جدید سرویس های XML-RPC را پینگ می کند. شما قابلیت انتخاب پوسته برای کاربران مهمان را نیز خواهید داشت. شما می تونید گوگل آنالیز رو به صورت استاندارد در صفحات خودتون از طریق AdminCP اقدام کنید.

دقت کنید این تمامی تغییرات SEO صورت گرفته در نسخه 3.4 نمی باشد و اطلاعات تکمیلی بزودی منتشر خواهد شد.

به این نکته توجه داشته باشید که IPB از HTML5 استفاده می کند که خود به خود باعث افزایش سطح انجمن شما در مقابل دیگر سایت ها و در نتیجه باعث شانس قرار گیری شما در صدر موتورهای جستجو خواهد شد. البته به جز انجمن ساز Xen تمامی انجمن ساز های دیگر همه ساختار قدیمی دارند به طور مثال انجمن ساز mybb هم اکنون حتی از تیبل برای طراحی قالب های انجمن استفاده می کند که اینکار علاوه بر اینکه منسوخ شده بر روی SEO نیز تاثیر منفی دارد.

البته تعداد افرادی که ادعای دانش در زمینه SEO دارند کم نیست که حتی غرور اونها باعث دو تکه شدن سیب هم می شود ولی واقعا بیشتر این افراد از دانش فنی کافی برخوردار نیستند که حتی نظر بدهند ولی خوب دیده می شه که سایت SEO هم راه اندازی می کنند و کاربران رو راهنمایی می کنند. یکی از این افراد در جواب یکی از کاربران ذکر کرده بود که اول از نظر SEO انجمن ساز VB قرار دارد حال اینکه شما حتی با نصب vb seo باز هم از نظر seo در انجمن vb دچار مشکل خواهید بود چونکه اصلا به لینک های Dead End توجه نشده و کافیست شما سطح دسترسی کاربران مهمان رو برای پروفایل ها حذف کنید.

اوقات خوش @};-

  • پسند 4
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • تیم مدیریت/توسعه دهنده

مر30 از اطلاع رسانی خوبتون.

می شه بگید ،برای دسترسی به این امکانات جدید به چه محل هایی در Acp باید رفت؟

ممنون.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • بنیان گذار IPSFarsi

توی نسخه 3.4.0 به بعد این امکانات اضافه شده الان نسخه در دسترس 3.3.4 هست که متفاوت هست . نسخه 3.4 در حال کار هست و هنوز منتشر نشده.

موفق باشید

  • پسند 2
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • تیم مدیریت/توسعه دهنده

توی نسخه 3.4.0 به بعد این امکانات اضافه شده الان نسخه در دسترس 3.3.4 هست که متفاوت هست . نسخه 3.4 در حال کار هست و هنوز منتشر نشده.

موفق باشید

بله راست میگید ،فکر کردم 3.3.4 نوشته X_X می بخشید.

  • پسند 1
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...