رفتن به مطلب

نظر شخصی من در خصوص انجمن ساز IPB و ...


wolf1320

ارسال‌های توصیه شده

نظر شخصی من، که در خصوص انجام هر کاری وسواس زیادی به خرج میدم:

 

مطلب رو به زبان ساده و آماتور نوشتم که خواننده، رغبت به خوندن داشته باشه:

 

خداییش یکساله که توی شش و بش مونده بودم که اگر دارم انجمن راه اندازی میکنم با حساب و کتاب و با برنامه ریزی باشه.

ویبولتن که اینقدر هک و پلاگین هاش و استیلهاش زیاد داره آدم رغبت نمیکنه ازشون استفاده کنه.

توهین نباشه، اما اتوبوسها یا کامیونهای پاکستانی رو دیدین ؟ چقدر بهش تزئینات مثل گل و عروسک و ... نصب میکنن و فکر میکنن آخره شاهکاره !! @};-  %%-  :love:  (*)  =:)  (~~)  *-:)  :excl:  :59: 

ویبولتن هم همینطوری شده دیگه. بس که بهش هک و پلاگین اضاف کردن که هم کاربر و هم ادمین قاطی میکنه، و کاربرها نسبت به محیطش احساس بیگانگی میکنن.

نسخه های 3.8 ویبولتن مثلا یکمی آدم باهاش راحتتره، ولی این سادگی و بی روحی با توجه به پیشرفت انجمن ها طی این سالها دیگه دلچسب و قابل قبول نیست.

یک انجمن معروف که بیشتر در خصوص م...ه متمرکز هست، از روزی که من عضوش بودم تا الان از ترس اینکه با نسخه های جدید ممکنه به مشکل بخوره و کاربراشو از دست بده حاضر نشده از ویبولتن 3.8 به نسخه های بالاتر کوچ کنه !

 

اما در خصوص IPB باید بگم:

واقعا بهش کم لطفی شده و مثل ویبولتن که توی ایران چند تا ساپورتر (غیررسمی) داره، خوشبختانه فقط یک سایت داره این انجمن ساز رو معرفی و ساپورت میکنه که اونهم IPBFarsi.ir هستش. البته این تک بودن برخلاف نظر بعضی ها که عقلشون توی چشماشونه، نعمت بزرگیه.

میدونید چرا:

وجود چند پشتیبان و معرف باعث سردرگمی کاربران و علاقمندان میشه و چون در ایران بعضی مسائل رعایت نمیشه، باعث بوجود آمدن اختلافات زیادی مثل سرقت هک و فارسی ساز و استایل و ... میشه. و در نهایت بازنده این کارزار کاربرهایی هستن که از اون محصول استفاده میکنن. و خوشبختانه در خصوص IPB بهتره بگیم، همون بهتر که هر کسی ازش استفاده نمیکنه و اون عده ای هم که ازش استفاده میکنن میدونن که IPB چه گوهر گرانبهاییه.

 

از امکانات و مزایاش حرفی نمیزنم، چون دوستان قبلا به طور کامل نوشتن، اما اینها واقعیت هایی در خصوص IPB هستن که باید مد نظر قرار داد:

 

* محیط مدیریتی دلچسب و غیر پیچیده.

* امنیت قابل قبول تر از بقیه محصولات مشابه.

* امکانات در حد مورد نیاز و کافی، یعنی نه اونقدر که زیاد باشه، انتخاب رو سخت کنه و نه اونقدر کم که انجمن بلااستفاده بشه.

* مهمتر از همه زیبایی، مثلا شما قالب پیش فرضشو ببین چقدر زیبا و در عین حال کاربردیه.

 

من قصد دارم بخش کنترل پنل مدیریت رو فارسی کنم و اگه خدا بخواد شروع میکنم و اگر دوستان لایق دونستن تقدیم میکنم به تنها و معتبرترین منبع IPB در ایران، یعنی انجمن خوب IPBFarsi.ir خودمون.

  • پسند 4
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاملا موافقم ! وی بی به شدت مسخرست یعنی من مای بی بی رو از وی بی بهتر میدونم ! وقتی به اینجا اومدم دیدم دمشون گرم IPB بهترینه ! همه چیزش به صورت آژاکس ! برنامه های زیبا و هوک های واقعا کاربردی! قبلا گفتم چیزی که خوشم اومد برنامه هاش مثلا یه کتگوری درست میکنی طرف توش مطلب بذاره مثل (IPB downloads) بعد تاپیکش هم خودکار میفرسته جایی که بخای با پرفیکس مناسب! پنل مدیریت دیگه محشر! پنل مدیریت وی بی رو دیدین؟ شبیه ویندوز 98 عه ! آدم حالش به هم میخوره!!! ای کاش وی بی ور بیفته و IPB بیاد رو بورس!

من به شدت طرفدار این سیستم هستم دلیل هم دارم ! همجنین این انجمن رو پشتیبانیشو خوب ارزیابی میکنم البته تا عالی رسیدن راه مونده!

  • پسند 4
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...