رفتن به مطلب

راه اندازی "کمک به سایت"


هادی

ارسال‌های توصیه شده

سلام

با اینکه وقت خیلی کمی دارم و تمام فعالیت های اینترنتیم رو محدود کردم اما لازم دیدم برای پیشرفت این انجمن این مطلبو بنویسم.

ما در دنیایی داریم زندگی میکنیم که همه چیز تخصصی و حرفه ای هست، در چنین شرایطی انتظارات حرفه ای هم امری اجتناب ناپذیره، انتظارات حرفه ای قطعا نیازمند تأمین مالی هست چون حرفه ای یعنی کسی که وقتش و زندگیش رو صرف یک کار میکنه.

جدیدا نقدهایی رو به این انجمن و پشتیبانی میکنند که بنظر من واقعا درست نیست، چون این انجمن کاملا رایگان پشتیبانی میکنه و دوستان وقت و زندگی خودشون رو صرفش کردند و می کنند. البته چون من خودم قبلا سایتی داشتم و درد کشیده هستم، میدونم که دوستان با چه فروتنی و جوانمردی شکایتی نمیکنند ولی خودم وژدانم قبول نمیکنه که یکی برام وقت حرفه ایش رو بزاره و هیچ کمکی نکنم.

 ما هممون دوست داریم این کشور پیشرفت کنه و همه ی این ابزارها برای اینه که اینترنت کشورمون رو به توسعه و پیشرفت بره. شما رو نمیدونم اما من به نوبه ی خودم با این هدف این انجمن رو دنبال و تا جایی که بتونم پشتیبانی میکنم، اینکه یک عده جوون بیان یک سیستم جدید که باعث ارتقا اینترنت کشور میشه وارد کنند و بخوان مطرحش کنن کار قابل ستایشی هست و واقعا مرد می خواد، اینجاست که ما جوونها باید از همدیگه حمایت و پشتیبانی کنیم تا هم باعث پیشرفت هم بشیم و هم این کشور رو بسازیم.(این همون چیزیه که غربی ها بهش میگن استراتژی برد - برد)

به همین دلایلی که عرض کردم، از همین جا از آقا وحید خواهش میکنم که یک بخش کمک به سایت راه اندازی بفرمایند که ما حداقل بتونیم یه گوشه از بدهیمون رو پس بدیم حالا کمک بماند.

یک پیشنهاد دیگه هم دارم، یک قسمت "پشتیبانی حرفه ای" راه اندازی بشه که اون دسته از کسانی که مایل به پشتیبانی رسمی و حرفه ای گروه هستند، بتونن استفاده کنند (برای یک سایت رسمی این موضوع حیاتی و ضروری هست و این بیشتر از اونکه پیشنهاد باشه یک نیازه)

البته من خیلی وقت پیش این پیشنهاد رو دادم ولی نمیدونم چرا توجه نشد، بازهم میگم، انتظارات حرفه ای نیازمند تأمین مالی هست چه در ایران چه در هرجایی که بخواد پیشرفته باشه و پیشرفت کنه.

با تشکر از همه، بویژه آقا وحید نامنی عزیز و دوست داشتنی که در درجه اول اخلاقش یکه، در درجه دوم حرفه ایه، چیزی که خیلی از کسانی که خودشون رو "حرفه ای" میدونن بهش توجه کافی ندارند.

ویرایش شده توسط هادی
  • پسند 5
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...