رفتن به مطلب

دانلود || Portal v1.4.1


MReza

ارسال‌های توصیه شده

نام فایل: Portal v1.4.1

ارسال کننده: Rez@

فایل ارسال شده: پنجشنبه ۲۸ فروردين ۹۳ - ۰۸:۰۹

بخش فایل: 3.4



این یک اپلیکیشن ایجاد پورتال هست که توسط devfuse ساخته شده است. کاملا هماهنگ با دیگر قسمت‌های انجمن هست و به سادگی امکان ساخت بلوک / ایمپورت کردن بلوک یا استفاده از بلوک‌های IP.content در ان وجود دارد.

(فارسی ساز نیز در درون همین فایل گنجانده شده است)
لینک دمو از این اپلیکیشن



برای دریافت فایل اینجا را کلیک کنید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببخشید اما من متوجه نشدم این چی هست؟میشه یکم بیشتر توضیح بدید که دقیقا چیکار میکنه؟ من دمو رو هم دیدم اما چیزی دستگرم نشد.ممنون.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این برنامه برای سایت شما یک پورتال ایجاد می‌کنه. پورتال به صفحه‌ای اختصاصی گفته می‌شه که به نوعی ویترین سایت در نظر گرفته می‌شه. شما می‌تونید با استفاده از بلوک‌ها و سایر امکانات بصری، صفحه ای داشته باشید که جدیدترین ارسال های انجمن / وبلاگ / گالری و ... امار انجمن ها و موارد دیگه رو تنها در یک صفحه نمایش بدید و به کاربران این اجازه رو بدید که دسترسی کلی به آخرین اتفاقاتی که در سایت میوفته داشته باشن و از این طریق دنبال کنن مطالب رو ...

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پورتال های اینچنینی کاملا متفاوت هستن با ip.content. با کمک این مد شما میتونید یک صفحه ایجاد کنید که به صورت طبقه بندی شده آخرین ارسال ها و امارهای انجمن رو در خودش جمع کرده. یعنی روی لینک ها که کلیک کنید منتقل میشید به تاپیک ها / وبلاگ ها و ...

 

یعنی همه امکانات داخل یک صفحه جمع شده.

 

ولی با ip.content شما میتونید بی نهایت صفحات مجزا ایجاد کنید. / Database های مختلف ایجاد کنید و برای هر کدوم صفحه پورتال جداگانه طراحی کنید.

 

این مد خیلی ساده تر از ip.content هست و بیشتر برای رفع نیاز به یک پورتال سریع با کارکرد و مدیریت آسون هست.

 

پ.ن: بله دیگه / طبیعتا. همه مدهایی که برای IPS نوشته میشن به دلیل framework این سیستم از core سیستم IPS پیروی می‌کنن و قالب / بسته های زبان و سایر موارد به شکل هماهنگ قابل مدیریت هست.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...