رفتن به مطلب

تاپیک جامع هاست های مناسب برای انجمن ساز IPB


ارسال‌های توصیه شده

  • مدیر کل بازنشسته سایت

دوستان گرامی همونطور که مستحضرید به دلیل اینکه در خیلی از هاست شرکت هایی که هاست ارائه میکنند محدودیت های زیادی اعمال شده و ازانجا که بعضی ازین محدودیت ها مانع عملکرد درست انجمن ساز IPB میشه این تاپیک رو ایجاد کردم که برای کاربران جدید بتونه مرجع خوبی قرار بگیره که بتونند هاست مناسبی رو برای خودشون انتخاب کنند چون واقعا خیلی از مشکلاتی که کاربران به اون مواجه میشن از خود همین مشکلات هاست ها بر میگرده.

 

دوستانی که واقعا از هاستشون بعد از نصب IPB کاملا راضی بودند و واقعا به مشکلاتی از طرف هاستشون برخورد نکردند خواهش میشه که در این تاپیک معرفی کنند تا کاربران بتونند دید درستی هنگام خرید داشته باشند.

 

سه تا از هاست هایی که خودم به شخصه با اونها کار کردم و راضی بودم به صورت کامل:

 

هاست پارس پک

هاست آبتین وب

هاست نت افراز

 

بوده و کاملا ایده آل برای انجمن ساز IPB هستند.و در کنار هاست ایده آل برای این انجمن ساز پشتیبانی بسیار خوبی نیز دارند.نه فقط این انجمن ساز بلک هبرای اکثر سیستم ها و اسکریپت ها کاملا ایده آل هستند.

 

فقط هاست.سرور مجازی و اختصاصی چون همه چیز و کانفیگ دست خود کاربر هست هدف این تاپیک نیست.

 

میتونید تجربتون ازون هاست رو نیز ذکر کنید.

 

لطفا از ذکر کردن هاست هایی که نامناسب این انجمن ساز هستند و یا اینکه مشکل داشتید خود داری کنید چون در صورت اثبات خلاف این امر با کاربری که فقط جهت تبلیغ اون شرکت رو ذکر کرده برخورد میشه.

لطفا هاست هایی که  safe mode در اونها روشن و فعال بودن suhosin و مقادیر اون کمتر از مقدار مورد نیاز برای IPB و محدودیت رم کمتر از 128 مگ دارن رو از ذکر کردنشون خود داری کنید.

 

خیلی از کاربران اینجا از شرکت هایی هاست داشتند که در ضمن پشتیبانی متوجه شدیم هاستشون محدودیت هایی دارند و برای IPB مناسب نیستند و اون شرکت ه ابرای ما شناخته شده هستند.

 

از شما سپاسگذارم.

 

بعد از اظهار نظر هاست های مناسب معرفی شده توسط شما به پست دوم اضافه خواهد شد.

لینک ارسال
  • مدیر کل بازنشسته سایت

فعلا هاست های مناسب برای انجمن ساز IPB عبارتند از:

 

1- هاست پارس پک

2- هاست آبتین وب

3- هاست نت افراز

 

هاست های نامناسب برای  انجمن ساز IPB عبارتند از: (لازم به ذکره منظور ما فقط وجود یک سری محدودیت ها هست که باعث عدم کارکرد درست IPB میشه)

 

1- بهسازان هاست

2- هاست میزبان پایتخت

لینک ارسال
  • 8 ماه بعد...
  • بنیان گذار IPSFarsi

مطالب گذشته برداشته شد.

از دوستان هر کسی هاستی می خواد بیان کنه لطفا یک تصویر از اسکریپت ملزومات IPB بر روی هاست مورد نظر قرار داده بگذاره تا هم موضوع تثبیت بشه و هم ما بتونیم به این تاپیک اضافه کنیم.

تصویر و آدرس سایت رو پیام خصوصی کنید.

با تشکر

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...