رفتن به مطلب

اسکریپت تست ملزومات هاستینگ قبل از نصب IPB


ارسال‌های توصیه شده

دوستان عزیز سلام

 

 

قبل از نصب انجمن، این اسکریپت که خود شرکت در اختیار کاربرها قرار داده و براتون پیوست کردم را در مسیر اصلی (root) یعنی جایی که فایلهای اصلی انجمن را میخواهید آپلود کنید به روش زیر قرار بدید تا تمامی موارد مورد نیاز که باید توسط هاستینگ شما تامین یا اصلاح بشه را قبل از نصب انجمن کنترل کنه:

 

اول: فایل check_requirements.zip را دانلود کنید، البته برای اطمینان از صحت و سلامت فایل پیشنهاد میکنم که از لینک زیر که توسط خود کمپانی ... قرار داده شده دانلود کنید:

http://www.invisionpower.com/files/check_requirements.zip

 

دوم: فایل را پس از دانلود با همین حالت زیپ شده در مسیر اصلی هاست خودتون آپلود کنید. (مثلا در هاست لینوکس، مسیر اصلی به پوشه public_html گفته میشه).

 

سوم: بعد از آپلود فایل، در همون مسیر اصلی که هستید، فایل را از حالت زیپ خارج کنید. (معمولا در File Manager هاست لینوکس گزینه Extract برای باز کردن زیپ استفاده میشه).

 

چهارم: بعد از Unzip کردن این فایل، یک پوشه به نام __MACOSX و یک فایل به نام check_requirements.php در مسیر اصلی قرار میگیره و شما باید در آدرس بار مرورگرتون اینطوری بنویسید: YourDomainName/check_requirements.php

 

پنجم: با وارد کردن آدرس، صفحه ای باز میشه و موارد صحیح را با رنگ سبز و نوشتن کلمه Pass نمایش میده و اگر هم مشکلی باشه با رنگ زرد یا قرمز نشون میده که اگر با چنین موردی برخوردید به شرکت میزبان خودتون، تیکت بزنید و لینک رو براشون بفرستید تا خودشون ببنن و براتون اصلاح کنن.

 

تذکر: این اسکریپت رو قبل از آپلود فایلهای اصلی انجمن آپلود و ازش استفاده کنید. یعنی روی مسیر اصلیتون فایل و فولدر دیگه ای نباشه. البته من اینطوری تست گرفتم و شاید با وجود فایلهای انجمن جواب بده.

check_requirements.zip

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...