رفتن به مطلب

UTF كردن برخی مد ها ! و تغييرات اونها


ارسال‌های توصیه شده

سلام

من يكی از مد ها رو كه روی IP.B 3 نصب كرده بودم حروف فارسي كه توش تايپ ميشد رو بد از ارسال به صورت ISO خارج ميكرد كه خيلي روي اعصاب ام رفت كه چطوری فروم كه فارسی هست اين مد از اين قانون UTF-8 پيروي نميكنه !

راهی وجود داره كه اسم مختصار سازنده مد منظورم " (BBL) Bouncy Radio Sidebar Hook" هست كه توي فروم اين قسمت BBL حذف بشه بايد hook دست كاري بشه يا نه از طريق ACP ميشه تغييرش داد

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • بنیان گذار IPSFarsi

Hook ها یه فایل XML هستن ، اول چک کنید ببینید

encoding="utf-8

توی خط اول utf-8 هست یا نه ، دوم زمانی که فارسی نوشتن رو درون خود فایل Hook جاسازی می کنید بعد از اون باید بازم به utf-8 ذخیره کنید چون در حالت عادی هر ویرایشگر متنی با ISO ذخیره می کنه ، نوت پد اینجا کار راه اندازه.

در مورد برداشتن اسم هم ، فایل XML هوک رو باز کنید دنبالش بگردید و حذفش کنید ، چون بعد از نصب از داخل پنل مدیریت این امکان رو به شما نمی ده.

موفق باشید :D

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یکی از مد ها که دلیل برای دادن مثبت یا منفی به پست ها بود رو نصب کردم یک مشکلی وجود داشت اون هم این بود که چون اطلاعات رو به صورت آجاکس پست میکرد به فایل php و تو دستور آجاکس اون از encodeParam() استفاده کرده بود با کلمات فارسی مشکل داشت و اون ها رو تغییر میداد

سوالی که داشتم این بود که آیا با برداشتن این فانکشن ایراد امنیتی ایجاد میشه برای سیستم یا نه یا فانکشن دیگه ای وجود داره که با کلمات فارسی مشکل نداشته باشه ؟

ویرایش شده توسط pedramj
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • بنیان گذار IPSFarsi

فکر نکنم مشکل امنیتی خاصی پیش بیاد ، اگر هم واقعا مشکلی پیش بیاره که فکر نمی کنم تقریبا تا هفته دیگه نسخه جدید می یاد حداکثر این برنامه ها تا یک ماه طول می کشه و این مدت خیلی کمه برای شناسایی این مورد و بعد استفادش ، تازه اگر مشکلی پیش بیاره که فکر نمی کنم.

موفق باشید :D

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...