رفتن به مطلب

.::|>آموزش پیکربندی ورود و عضویت دو انجمن IPS<|::.


ارسال‌های توصیه شده

سلام خدمت تمامی کاربران IPS فارسی،

امروز با یه آموزش دیگه در خدمت شما هستم. امیدوارم که این آموزشها گره گشای مشکلات شما کاربران عزیز باشد.

خب تا اونجایی که شما میدونید تو IPS میشه ورود و عضویت رو با شبکه های اجتماعی یا با سایت وردپرسی خود پیکربندی کرد تا کاربران بتونند بدون ثبت نام (پر کردن فرم) تو انجمنتون فعالیت کنند. یکی از روشهای دیگه هم اتصال دو انجمن IPS به همدیگه هست. به این صورت که وقتی کاربر تو یه انجمن ثبت نام میکنه میتونه با همون مشخصات ورود تو یه انجمن دیگه هم لاگین کنه.

خب فرض کنیم که شما دوتا انجمن روی یک هاست یا هاست جداگانه ای دارید که میخواید دوتاشو بهم دیگه وصل کنید. اول از همه شما باید تصمیم بگیرید که کدومش رو به عنوان سرور انتخاب کنید تا کاربر با ثبت نام در اون بتونه تو اون یکی هم لاگین کنه.

خب حالا اگه شما دوتا انجمن با نامهای A و B داشته باشین و تصمیم دارین که انجمن A سرور اصلی شما باشه، تو انجمن A وارد داشبورد مدیریتی بشین و از منوی "سیستم" گزینه REST & OAuth رو کلیک کنید و طبق راهنمای داده شده فایل رو دانلود و در روت انجمن در پوشه api آپلود کنید و اسمش رو به .htaccess تغییر بدید. و در نهایت ادامه رو بزنید. در صفحه باز شده در تب اول دکمه "جدید" رو بزنید، در فیلد اول اسمی را وارد و در مرحله بعدی گزینه " سایت دیگر با IPS" رو انتخاب و در فیلد بعدی آدرس انجمن B را وارد کنید و فرم را ذخیره کنید

5a96a353cf6d6_ServerSetupSuccess.thumb.png.736c0ab062ca4e1d1bfdc3bf883ef2c9.png.dd4a8fef9693d47cb01425e3ffd6003d.png

بعد از ذخیره طبق تصویر بالا شما یک client number و یک  client secret دریافت خواهید کرد. این دو اطلاعات رو کپی کرده و در جایی ذخیره کنید تا بعدا ازش استفاده کنیم.

خب تا اینجا ما سرور رو مشخص و کارای اولیشو انجام دادیم و حالا میریم سراغ انجمن B تا کارای اونم انجام بدیم. پس حالا وارد داشبورد انجمن B بشید و از قسمت سیستم گزینه "ورود و عضویت" رو بزنید در تب "روشها" دکمه "جدید" رو بزنید و " سایت دیگر با IPS" رو انتخاب و ادامه رو بزنید. و در فیلدهای شناسه مشتری و کلید مخفی به ترتیب Client number و Client Secret رو که در مرحله قبلی کپی کردین وارد کنین و بقیه گزینه ها رو به دلخواه پر کنین و ذخیره رو بزنین. اگه همه کارارو درست انجام داده باشید شما قارد خواهید بود با اکانت انجمن A وارد انجمن B بشید.

5a96a34eaa2f2_ClientSetupForm.thumb.png.48876d6a37db79e9a1fa9dadc414b916.png.139a7c38cd907b912d935c302fff76a9.png

اگه میخواین انجمن های بیشتری رو به به سرور اصلی (انجمن A) وصل کنین مانند انجمن B عمل کنین.

امیدوارم موفق باشین!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...