رفتن به مطلب

دسته بندی بخش دانلود با نمایی جدید


ارسال‌های توصیه شده

سلام. اگر امکانش هست بخش دانلود قسمت افزونه ها، دسته بندی شبیه به تم ها داشته باشد. یعنی دسته ای برای افزونه های ۴.۳ و دسته ای برای افزونه های ۴.۴ و ... . حالا فارسی و لاتین اون خیلی مهم نیست اما الان دقیقاً مشخص نیست یک افزونه با کدام نسخه ها سازگار هست. یا یک فیلد با نام «سازگار با» به فایل ها اضافه کنید تا در آن مشخص شود که این افزونه با چه نسخه هایی سازگار است.

 

از اینکه در کنار شما عزیزان هستم به خودم می بالم 😍

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

این مورد رو بنده در چت باکس با اقای نامنی در میان گذاشتم و قرار شد بصورت فیلد اضافه بشه مثل سایت مرجع و قابلیت انتخاب چند موردی هم داشته باشه!

با تشکر

یاحق

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فیلد برای کسی که میخواد دانلود کنه خوب هست. اما اگر دسته بندی باشه کسی که میخواد فایلی را به اشتراک بذاره میره توی دسته مد نظر نگاه میکنه اگر فایلی که میخواد به اشتراک بذاره در دسته اون نسخه نبود سریع منتشر میکنه به جای اینکه بره دنبال این بگرده که آیا برای این نسخه منتشر شده توسط کسی دیگه یا نه!

 

الان شما خودت فرض کن فایلی داری که میخوای منتشر کنی، سرچ IPS که خدا را شکر همه چیز را میاره جز اون چیزی که بخوای. فرض کن فایل ها فیلد هم داره چطوری میخوای بگردی توی فایل ها که بدونی آیا نسخه ای که تو میخوای منتشر کنی قبلاً منتشر نشده باشه؟؟

 

الان قالب ها را ببین. من سریع میرم سراغ دسته ۴.۴ تا ببینم قالب اونجا نیست منتشرش میکنم مهم نیست که برای دسته ۴.۳ قالب منتشر شده یا نه! مهم دسته ۴.۴ هست 😁

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • بنیان گذار IPSFarsi

سلام

وقت بخیر

مشکلی که با این نوع دسته بندی هست اینه که نزدیک ۲۰۰ تا مد هستند که باید تست بشن و دید که هر کدوم برای کدوم نسخه قابل اجرا هستند. بعضی ها که برای همه قابل اجرا هستند. قبل از ارایه IPS 4.0 دسته بندی همین مدلی بود ولی بعدش دیدیم که نمی شه. الان مساله ای که هست اینه که نمی تونیم همه این ها رو تست کنید و انرژی خیلی زیادی می خواد که هر بار این مد ها رو تست کنیم و دسته بندی رو بروز نگه داریم.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نامنی جان. اون کسی که نسخه ۴.۴ هست مسلماً افزونه نسخه ۴.۴ را تست میکنه و اگر اون افزونه در دسته ۴.۴ نباشه به طور غریزی میره سراغ دسته ۴.۳ و اون را امتحان میکنه. پس نیازی نیست ما چیزی را امتحان کنیم. در ضمن این فیلدی که شما میفرمایید انرژی بیشتری میخواد چون منتشر کننده(یک نفر) باید در فیلد بنویسه ۴.۴ ولی خوب اگر بنویسه ۴.۳ یا ۴.۲ مطمئناً باید این افزونه را برای اون دوتا نسخه امتحان کرده باشه. پس اینجا زحمت روی دوش منتشر کننده و شماست. در صورتی که شما باید بخش اعظم کار را به دوش کاربران بذارید. یعنی کاربرانی که افزونه ها را نیاز دارند(چندین نفر و چندین کاربر) نسخه ۴.۳ را روی ۴.۴ امتحان میکنه که اگر جواب بده مسلماً هیچی نمیگن اما اگر جواب نده به احتمال ۹۹ درصد میگن نسخه جدید این را منتشر نمی کنید؟ :D

 

در ضمن حدود ۲۰۰ افزونه هم نیاز نیست بررسی کنید. کافیه یه دسته ایجاد کنید افزونه های قبل از ۴.۴ و یه دسته برای افزونه های ۴.۴ تا از این به بعد دسته بندی اوکی شود.

ویرایش شده توسط محمد رستمی
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
  • بنیان گذار IPSFarsi

با توجه به موضوع مطرح شده و بررسی جوانب و مسایل مطرح شده  به پیشنهاد آقای @صائب کوهپایه قرار بر این شد که از برچسب 4.4 و 4.3 استفاده شود.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مدیر کل بازنشسته سایت

سلام یکسری تغییراتی در سایت به خصوص بخش دریافت قرار هست داده شود که مشخصا باعث راحتی بازدید کنندگان میشود

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
  • اضافه کردن...