رفتن به مطلب

چگونگی آپلود فایل روی Amazon S3 یا هاست دیگر(حل شد)


ارسال‌های توصیه شده

با سلام! تو انجمن چندین تاپیک و آموزش در خصوص سوالی که قراره مطرح کنم رو دیدم، و البته یه دونه پلاگین رو هم دیدم، اما متاسفانه با توجه به آپدیت جدید این اسکریپت، راه کاری عملی واسه اینکار پیدا نکردم، یا راه حل ها قابل اجرا نبود و پلاگین ها با نسخه جدید سازگار نبود، به همین خاطر مجبور شدم، سوالم رو مطرح کنم.
ظاهرا تو سیستم IPS نسخه جدید طبق مستندیات وب سایت سازنده میشه تنظیمات رو جوری اعمال کرد که فایل های آپلودی، مستقیما روی هاست دیگه و یا Amazon S3 بارگزاری بشه، کسی هست توضیحات این مورد رو مفصلا به ما بگه و توضیح بده چجوری میشه این کارو انجام داد؟ سپاسگزارم!

-------------------------------------------------------------------------------------

با سلام! راه حل رو پیدا کردم. از قسمت تنظیمات عمومی به File رفته و روی Storage settings( در قسمت بالا سمت راست) کلیک کرده. در صفحه جدید باز شده روی Configurations کلیک میکنیم و از آن قسمت با فشردن Create new یک روش جدید برای آپلود تصاویر و دیگر فایلهای خود به سیستم معرفی میکنید. برای معرفی شما 3 گزینه در صفحه بازشده دارید. بنده اتصال به Amazon S3 را توصیه میکنم، لذا روی گزینه سوم کلیک کرده و اطلاعاتی که مربوط به اکانت شما در Amazon S3 می باشد را در فیلدها پر کنید. موفق و موید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...