رفتن به مطلب

اموزش ارتقا نسخه 4.2.8 به 4.3.1


ارسال‌های توصیه شده

سلام

مرسی بابت پاسخ شما، دوست عزیز من متوجه این گزینه نشدم

اگر که شما IPS را به صورت نال استفاده می کنید:

با مراجعه به بخش دریافت فایل های نسخه جدید را دانلود کنید و سپس فایل zip دانلود شده را به مکانی که IPS  در آنجا قرار دارد آپلود (منتقل) نمایید. اگر نمی دانید که IPS در چه مکانی وجود دارد به دنبال مکانی باشید که تمامی پوشه های admin, api, applications, datastore, plugins و system در آنجا قرار دارند. سپس فایل فشرده را از حالت فشرده خارج (Extract) نمایید. 

 

منظور شما اینه که من تمام فایل ورژن جدید رو تو هاست اپلود کنم و بعد اکستراکت کنم و بعد به ادرس اپدیت برم؟اگه امکان داره اینو توضیح بدید ممنون میشم

 

نکته بعدی

من فایل انجمن رو در سایت شما  دانلود کردم و نصب کردم، پیغام بروزسانی رو میزنم بجای اپدیت ادرس انجمن شما باز میشه بنظر شما مشکل کجاست؟

لینک ارسال

درود بر شما دوست عزیز

بله شما میبایست فایل زیپ ورژن جدید رو  در پوشه اصلی انجمن بریزید ( اگر انجمن در ساب دامین نصب هست میبایست در همون پوشه بریزید ) بعد از اکسترکت فایل ها و در صورتی که فایل ها را در مسیر صحیح اسکترکت کرده باشید موقع ورود به پیشخوان مدیریت پیام بروزرسانی را خواهید دید

لینک ارسال
  • 3 هفته بعد...

سلام وقت بخیر. من هنوز متوجه نشدم. IPS Community Suite که از طریق ipfarsi ارائه میشه نال شده هست یا اصلی! ipfarsi به رایگان این انجمن ساز رو ارائه میده؟

چه تفاوتی بین نسخه نال و اصلی از لحاظ امکانات و امنیت وجود داره و آیا میزبان هاست من با نسخه نال مشکلی نخواهد داشت (میزبانفا میزبان هاسته و یکی از قوانینش اینه که سرورهاش به نسخه های نال حساسه).

و سوال دیگه اینکه اگه بخوایم لایسنسش رو بگیریم و فعالش کنیم از کجا و چطور باید این کار رو انجام بدیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید تا با خیال راحت بتونم نصب و استفاده کنم. سپاسگزارم.

لینک ارسال

درود بر حامد عزیز... اینکه در تاپیک ها جستجو کردید برای رفع مشکل قابل تحسین هست. اما اینکه در انتهای تاپیک دیگران پست ارسال کنید خلاف قوانین اینجا هست و این تاپیک به محض آنلاین شدن مدیران قفل خواهد شد. لطفی کنید و در تاپیک های جدید مشکلتون را مطرح کنید در خدمت شما هستیم.

:give_rose:

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...