رفتن به مطلب

آموزش تنظیم بخش تیکت ( پشتیبانی )


ارسال‌های توصیه شده

  • مدیر کل بازنشسته سایت

در ادامه آموزش های بخش پشتیبانی به بخش درجه های اهمیت میرسیم

این که اصلا درجه های اهمیت برای چه درست میشود خودش مبحث جدا هست و اصولا کاربران برای هر چیزی از زیادترین درجه اهمیت استفاده میکنند.در ادامه به پیکره بندی این قسمت میرسم

بعد از وارد شدن به بخش پشتیبانی این تصویر را مشاهده خواهید کرد که من تعدادی در آن درج کردم

2017-06-29_12-18-51.thumb.png.a40b5d1deefe2b5441532efbf6048bc8.png

همانطور که مشاهده میکنید اگر از سربرگ جدید ایجاد به وضعیت جدید کنید با تصویری به شکل زیر مواجه خواهید شد

6-29_12-24-41_611x670.jpg.09b95c6a745c23b228e131487ac8f765.jpg

در نهایت بعد از پاسخ به این صورت نمایش داده خواهد شد

1-06-29_12-40-47.thumb.png.6a45b529eae985d40ab7d22dc962c908.png

بخش وضعیت ها

از این بخش میتوانید وضعیتی برای هر تیکت مشخص کنید که چه وضعیتی به صورت پیش فرض در هنگام تیکت انجام شود

1-06-29_12-40-47.thumb.png.5cbe23d9cd86054215cd74fc721f7786.png

در حال حاضر تعدادی وضعیت در این جا ایجاد کرده ام برای ایجاد هر بخش شما بر روی سر برگ جدید که بزنید با تصویر زیر مواجه میشوید

6-29_12-24-41.jpg.413a7f2bee8423fd2ecd66fb30f92684.jpg

وضعیت پیش فرض دقیقا همان چیزی است که اگر کاربری تیکت ارسال کند نمایش داده میشود.رنگ هم دقیقا در جلوی تیک مشابه سیستم های WHMCS نمایش داده میشود و در انتظار پاسخ که در این جا درج شده به رنگ سبز خواهد شد

وضعیت اگر باز باشد کاربر میتواند پاسخ به ان دهد.نکته برای وضعیت های حل شده و اسپم این گزینه بسته میباشد

اختصاص به صورت خودکار برای زمانی است که شما چندین مدیر دارید و دسترسی به این بخش را دارند

فیلد اخر هم کاربر قابلیت پاسخ به تیکت را دارا میباشد .توجه کنید برای وضعیت های حل شده و اسپم این فیلد بسته است چرا که نیاز به گفتگو ندارد

 

دو بخش خودکار حل شده و فیدبک یا بازخورد هم در ادامه درج خواهد شد

  • پسند 5
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...