رفتن به مطلب

فروش محصولات دانلودی در نکسوس نسخهی ۴


ارسال‌های توصیه شده

سلام.آیا در نکسوس نسخه‌ی ۴ می‌توان محصولات دانلودی را فروخت؟؟؟

حقیقتش را بخواهید سؤال به این خاطر هست که: من کاربرم امروز از سایتم دو محصول دانلودی را خرید کرد.قبلاً از نکسوس در نسخه‌ی ۴ به راحتی بعد از پرداخت به فایل دسترسی پیدا میکرد و دانلود می‌کرد اما الان، اول اینکه زمانیکه از کاربر پول گرفته شد، پیغام خطا به کاربر داد که پرداختی از سمت شما صورت نگرفته است.بنابراین پرداخت در حال «در انتظار» باقی ماند.با این وجود بعد از اینکه تأیید هم کردم و ایمیل پرداخت براش ارسال شد جایی که فایل را به کاربر نشان بدهد و دانلود کند وجود ندارد.

آیا برای فروش فایل‌های دانلودی باید از «بخش دریافت» استفاده کنم یا با همین نکسوس هم می‌توان فایل دانلودی را در نسخه‌ی ۴ فروخت؟

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز برای فایل های دانلودی از برنامه دانلود استفاده‌کنید

موقع آپلود فایل قسمتی هست که‌ میتونید نوع فایل رو پولی انتخاب کنید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون آقای یوسفلاوی.ولی در نکسوس ۳ من تمامی محصولات دانلودی را در نکسوس تعریف کردم.الان هم که به نسخه‌ی ۴ اومدم اون محصولات به نکسوس اومدند.ممنون میشم در موارد زیر من را راهنمایی کنید:

  1. حضور نکسوس برای فروش فایل‌های دانلودی از طریق «برنامه‌ی دانلود» لازمه یا خیر؟(دلیل پرسش این سؤال: تمام محصولات من دانلودی هستند.بنابراین اگر بخوام از بخش دریافت استفاده کنم عملاً به چیزی به نام نکسوس احتیاج ندارم به جز در آینده که بحث تبلیغات میشه.بنابراین آیا حضور نکسوس برای منظور من لازمه یا خیر؟ یا به عبارتی «برنامه‌ي دانلود» به صورت جداگانه برای خودش درگاه بانک داره؟؟)
  2. علاوه بر اینکه میتونیم فایلی را در بخش دانلود به صورت پولی قرار دهیم، گزینه‌ای هست که فایل دانلودی را با محصولات فروشگاه مرتبط میکنه؟به نظر شما محصولات را پاک کنم و فایل دانلودی پولی اضافه کنم و یا اینکه یک فایل دانلودی جدید ایجاد کنم و به اون محصول ارتباطش بدم؟؟

سپاس بابت وقتی که میذارید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مدیر کل بازنشسته سایت

سلام 

شما اگر بخواهین از سیستم دریافت برای فروش فایل استفاده کنید نیاز به پیکره بندی نکسوس دارید اگر هم جزئیات بیشتری را میخواهید برای خرید  اعمال کنید میتونید از طریق نکسوس ایجاد کنید همچنین در صورتی که محصولی که فیزیکی نیست قصد فروش دارید باید در تب اخر که متنی را برای کاربر نمایش میدهد فایلتون رو اضافه کنید و یا لینک کنید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...