رفتن به مطلب

مشکل آپلود فایل در IP DOWNLOAD بعد از به روزرسانی به نسخه ی 4.1


ارسال‌های توصیه شده

سلام.من قبل از نسخه‌ی 4.1.17 از نسخه‌ی 3.4 استفاده می‌کردم و در اونجا برنامه IP DOWNLOAD را به هاست دانلودم متصل کرده بودم.الان که به روزرسانی را انجام دادم فایل‌های قدیمم در دسترس هستند و میشه دانلودشون کرد اما برای آپلود فایل جدید خطا میده که «مشکلی در پردازش فایل آپلودی پیش آمده و ...» ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور این مشکل را حل کنم.

 

سپاس

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • وحید نامنی عنوان را به مشکل آپلود فایل در IP DOWNLOAD بعد از به روزرسانی به نسخه ی 4.1 تغییر داد

سلام.عادت ندارم تاپیک‌هایی که باز میکنم اگر مشکلم رفع شد بدون جواب بذارم.امیدوارم که این راه‌حلی که من ارائه کردم برای کسی مفید واقع شود.

 

همانطور که گفتم من از IPB 3.4.9 طبق آموزش‌های آقای نامنی :give_rose: به نسخه‌ی IPS 4.1.17 آپگرید کردم.در IPB 3.4 من قسمت دریافت (IP Download) را به هاست دانلود متصل کرده بودم.اما زمان انتقال فقط فایل‌هایی که روی هاست میزبان بودند و یا دارای لینک خارجی بودند کارکرد صحیحی داشتند اما بقیه مواردی که در هاست دانلود بود دارای لینک خرابی بود.مشکل دیگه‌ای هم که هنگام آپگرید به وجود اومد این بود که IPS 4 تشخیص داده بود که بخش دریافت من به هاست دانلود متصل هست، بنابراین دو تا FTP که من قبلاً برای Downloads و Screenshots ایجاد کرده بودم برای من ساخته بود.اما چون تنظیمات درستی این FTP نداشت به همین خاطر بخش دریافت به درستی کار نمی‌کرد یعنی شما نه میتونستید فایل آپلود کنید و نه میتونستید فایلی که قبلاً روی هاست دانلود بوده است را دانلود کنید.

و اما راه‌حل:

طبق این آموزش به تنظیمات ذخیره‌سازی فایل بروید، اگر در IPB 3.4 شما IP Download را به هاست دانلود متصل کرده باشید، در تنظیمات ذخیره‌سازی فایلی که الان مشاهده می‌کنید، دو اکانت FTP خواهید دید که یکی مربوط به Downloadها بوده و دیگری مربوط به Screenshots.

Shot_225.png

 

کافیه‌ که این دو FTP را دوباره طبق آموزش آقای نامنی، تنظیم کنید فقط با این تفاوت که در بخشی که در تصویر زیر نمایش دادم به جای کل آدرسی که درج شده فقط نام پوشه‌ی ساخته شده در اکانت هاست دانلود را قرار دهید.اگر قبلاً پوشه‌ای به نام downloads در هاست دانلود ساختید کافیه که آدرس‌ها را به این قسمت دهید.

downloads.png

 

بعد از آن که این ویرایش‌ها را انجام دادید.کافیه که به بخش تنظیمات ذخیره‌سازی برید و دو آیتم مربوط به فایل‌های بخش دریافت و تصاویر بخش دریافت را روی اکانت FTP تنظیم کنید.

 

ed.png

 

البته همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید شما اختیارات دیگری نیز دارید که آقای نامنی عزیز بهش اشاره کرده‌اند.از طرفی شما می‌توانید پوشه‌ی اکانت FTP قبلی خود را تغییر دهید و تمامی Screenshot و فایل‌های دانلودی را به یک پوشه مثل uploads انتقال دهید.ولی پیشنهاد می‌کنم که از همان پوشه‌های قبلی استفاده کنید.چرا که من این انتقال‌ها را دوبار انجام دادم و تمامی لینک‌ها خراب شد و دوباره مجبور شدم از همان پوشه‌ی قبل که در IPB 3.4 ساخته بودم استفاده کنم.

 

دوستان، من زیاد دانش برنامه‌نویسی و کار با پنل هاست‌ها را ندارم.شاید جایی را اشتباه رفتم و قسمتی را اشتباه میگم.ممنون میشم اگر اشتباه بوده که اصلاح کنید و اگر هم که راه‌حل بهتری وجود دارد ما را بی نصیب نگذارید.به هر حال من در حد دانش خودم راه‌حل را بیان کردم.

موفق و پیروز باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...