رفتن به مطلب

::سوال در مورد راه اندازی انجمن برپایه IPBoard::


voyager

ارسال‌های توصیه شده

با سلام خدمت همه سروران گرامی بنده یه وبسایتی دارم به نام GameMods.ir و میخوام انجمنی براش راه اندازی کنم که بر اساس IPBoard باشه ، حالا هزینه راه اندازیش + آموزش کار باهاش چقدر میشه و چطوریه ممنون میشم راهنمایی کنید ، رک بگم اطلاعتم در رابطه با راه اندازی فروم صفره :( ممنون از شما

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهاد اول این که تیم مدیریت فرمودن اگر اطلاعات کافی ندارید بهتره از سیستم های ساده تری مثل mybb یا دیگر سیستم ها استفاده کنید

پیشنهاد دوم اینه که در سایدبار انجمن قسمت راهنمای تازه واردین شما میتونید به صورت کامل مراحل ساخت یک انجمن رو بخونید

پیشنهاد سوم این که در حد نصب اسکریپت و نصب چند مد و قالب دوستان از جمله بنده براتون رایگان راهندازی میکنم اما دیگه اگر کار خاصی داشتید باید با استفاده از انجمن مشکلاتتون رو حل کنید

موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با اجازه ی اساتید مجرب حاضر در IPBFarsi. خواستم یه نظری داده باشم و امیدوارم نظرم مفید واقع بشه.

 

جناب voyager گرامی، خوشبختانه سیستم انجمن ساز به نسبت خوبی رو می تونید با جستجو در گوگل پیدا کنید اما از نظر بنده که دو سال در زمینه ی وب مستری فعالیت میکنم و البته نسبت به اساتید حاضر در این سایت، آماتوری بیش نیستم، انجمن ساز IPB از همه ی انجمن ساز ها بهتره.

 

خود بنده تو این مدت دو سال از سیستم انجمن ساز ویبولتین استفاده کردم و همین دو سه روزی نیست که با سیستم انجمن ساز IPBoard آشنا شدم و به راحتی با آموزش هایی که توسط عزیزان فعال در این وب سایت منتشر شده تونستم وب سایت خودم رو از ویبولتین با موفقیت به IPB منتقل کنم و تا به اینجای کار راضیم.

 

شما هم می تونید با به کارگیری آموزش های بسیار مفیدی که در سایت وجود داره سیستم انجمن ساز IPB رو نصب و راه اندازی کنید. ظاهراً وب سایت شما در زمینه ی بازی های رایانه ای فعالیت میکنه پس امکانات انجمن برای شما خیلی مهمه. امکاناتی نظیر ثبت نام با استفاده از حساب کاربری شبکه ی Steam و خیلی چیزای دیگه.

 

انجمن حرفه ای میخواید IPB نصب کنید. مطمئن باشید پشیمون نمیشید. در رابطه با راه اندازی هم اگه با مشکلی روبرو شدین در همینجا مطرح کنید مطمئن باشید سریعاً به پاسخ سوال خودتون خواهید رسید.

 

موفق باشید. @};-

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از همگیتون ، بنده نزدیک به چند ماهه که وقتمو صرف تحقیق کردم برا همین بود که اینجا مزاحمتون شدم وگرنه فکر میکنم راه اندازی mybb کار آسونتریه نسبت به راه اندازی ipboard ، هم رابط کاربریش بسیار عالیه ، امنیتش بسیار بالاس و سنگین نمیکنه وبسایت رو حالا من تصمیم گرفتم که انجمنی راه اندازی کنم اما دقیق نمیدونستم چطور و چطوری این کار کنم برا همین مزاحمتون شدم ، من آموزشاتون رو مطالعه میکنم اگه ایرادی نداشته باشه به هر مشکلی خوردم همینجا بهتون اطلاع بدم. بله لاگین شدن از طریق استیم ، اوریجین و... خیلی برا من مهمه ، ممنون از همتون بابت پاسخ جامع و کار آمدتون.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...