رفتن به مطلب

پاک کردن امتیاز Like


ارسال‌های توصیه شده

با سلام

برخی اوقات هست که یک پست رو "لایک" می‌کنیم و بعد از این کار می‌شود آن را پاک کرد، یعنی دکمه نپسندیدم. ولی در برخی پست ها این امکان نیست. تنظیمات این مورد درکجاست و از کجا می‌شود تعیین کرد که چه کسانی بتوانند امتیاز لایک خود را پس بگیرند و چه کسانی نتوانند؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • بنیان گذار IPSFarsi

با سلام :)

من در این مورد خیلی تحقیق کردم چون خودم بهش بر خوردم حتی یک انجمن رو clone کردم ولی هنوز متوجه این امر نشدم !! بهترین راه تیکت زدن به خود IPS هست .

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب با توجه به پاسخ IPS، گزینه نپسندیم یک قابلیت صلب ناشدنی از سیستم لایک هست و نبودن Unlike در برخی سیستم‌ها یک باگ محسوب می‌شه. برای حل موضوع هم این موضوع ایجاد شده.

https://www.invisionpower.com/support/kb/_/unlike-button-not-showing-r60

 

این فایل قابلیت unlike رو برای افرادی که لایک زدن برمی‌گردونه (باگ رو فیکس می‌کنه). من فایل موجود رو نگاه کردم ولی نتونستم این رو پیدا کنم که با حذف کدوم قسمت دقیقا می‌شه که unlike رو به کل برداشت.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • بنیان گذار IPSFarsi

یکسری تغییرات جزیی دادن :

https://www.diffchecker.com/aiiya9me

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

از اونجایی که متوجه نشدم دقیقا این تغییرات چه ارتباطی با دکمه Unlike داشتن، یک حرکت دیگه رو انجام دادم.

 

باتوجه به فایل بروزرسانی که لینکش بالا هست، دکمه نپسندیدم که در برخی جاها هست و در جاهای دیگر نیست، به شکلی هماهنگ و دائم در همه جا خواهد بود.

حالا برای اینکه این دکمه رو حذف کنید. یعنی کاربر پس از پسندیدن پست، عکس، بلاگ و ... نتواند آن را "نپسندد" از طریق قالب عمل کنید.

 

Look & feel > Your skin > Template > Other Global Templates > repButtons

 

کد زیر را پیدا و آن را حذف کنید:

<li <if test="giveRepDown:|:IPSMember::canRepDown( $data, $member ) === false">style="display:none"</if>>
							<a class='ipsLikeButton ipsLikeButton_disabled rep_down' href='{$this->settings['base_url']}app=core&module=global&section=reputation&do=add_rating&app_rate={$data['app']}&type={$data['type']}&type_id={$data['primaryId']}&rating=-1&secure_key={$this->member->form_hash}&post_return={$data['primaryId']}' title='{$this->lang->words['do_like_down']}'>{$this->lang->words['unlike_this']} <i class="fa fa-thumbs-up fa-rotate-180"></i>

در صورتی که بخواهید دکمه نپسندیم روتنها برای گروه‌های کاربری خاصی اعمال کنید از این کد استفاده کنید. یعنی بین این دو تگ قرار بدید.

<if test="IPSMember::isInGroup( $this->memberData, array( 4) )"></if>

که عدد 4، عدد گروه کاربری مدیر کل هست و برای پیدا کردن این عدد باید از Manage Member Groups استفاده کرد.

 

صورت کامل کد بالا در این تگ به این شکل میشه.

<if test="IPSMember::isInGroup( $this->memberData, array( 4) )"><li <if test="giveRepDown:|:IPSMember::canRepDown( $data, $member ) === false">style="display:none"</if>>
							<a class='ipsLikeButton ipsLikeButton_disabled rep_down' href='{$this->settings['base_url']}app=core&module=global&section=reputation&do=add_rating&app_rate={$data['app']}&type={$data['type']}&type_id={$data['primaryId']}&rating=-1&secure_key={$this->member->form_hash}&post_return={$data['primaryId']}' title='{$this->lang->words['do_like_down']}'>{$this->lang->words['unlike_this']} <i class="fa fa-thumbs-up fa-rotate-180"></i></a>
						</li></if>

به این ترتیب فقط مدیر کل میتونه پستی را نپسندد.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 سال بعد...

سلام

شرمنده تاپیک قدیمی رو بالا میارم روی IPS چطوری میشه این گزینه رو حذف کرد که کاربر نتونه تشکری که انجام داده رو منفی و یا حذف کنه؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • بنیان گذار IPSFarsi

با سلام

یکی از دلایلی که قانون بالا آوردن تاپیک های قدیمی رو گذاشتیم این مورد هست که شما دارید از سیستم 4.1 استفاده می کنید و سازنده این تاپیک از نسخه 3.4 !

اگر سوالی دارید در یک تاپیک جدید بپرسید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...