ρουrια αmιrι 14 ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ سلام جستجوی زیادی در انجمن انجام دادم ولی ظاهرا همچین موضوعی مطرح نشده از مد دانلود و نکسوز برای فروش فایل استفاده میکنم کاربران هم توانایی فروش فایل دارند و درآمد به حسابشون اضافه میشه حالا وقتی کاربر درخواست تسویه حساب میده و برای تسویه به Orders > Payout Requests مراجعه میکنم : با کلیک روی سبز pay اتفاقی نمیفته و صفحه پایین میاد : درخواست هم معلق باقی میمونه نمیدونم ایراد کار از کجاست سوال بعدی اینکه قسمتی وجود داره که کاربر مشخصات واریز مثل شماره کارتش رو ذخیره کنه؟ پیشاپیش تشکر لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
MReza 407 ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ درود درخواست Payout از طرف شما به عنوان واریز شده اعلام میشه ولی معلق میمونه. اینجا خود کاربر باید تایید کنه که وجه رو دریافت کرده، تا از حالت تعلیق خارج بشه. --- میتونید برای اعلام شماره حساب فیلد بسازید (Customers > Customer field) / در نهایت اینطور بهتر هست چون اعلام واریز معمولا بدون تیکت پشتیبانی هست و سازوکار خودش رو داره. لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ρουrια αmιrι 14 ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ کاربر دقیقا باید از کجا اعلام کنه؟ من همچین گزینه ای ندیدم در بخش کاربری نکته بعدی اینکه باید به کاربر اعلام بشه که پرداخت انجام شده یا نه ؟ دقیقا روش کار رو متوجه نشدم لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
MReza 407 ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ روش کار به این ترتیب هست که شما درخواست Payout از طرف مشتری دارید. در نکسوس روی این درخواست کلیک میکنید بعد روی دکمه Pay یا همون تیک سبز که عکسش در بالا هست کلیک میکنید. دو گزینه هست که اگر وجه رو برای مشتری پرداخت کردید روی Dismiss and do not return credit to account کلیک کنید و اگر قصد دارید پرداخت رو انجام ندید روی اولی کلیک کنید. بعد از اینکه وجه رو برای کاربر پرداخت کردید به صفحه مشتری در نکسوس وارد بشید و از طریق Support Requests روی دکمه Log Support Requests کلیک کنید و بهش شماره رهگیری، نکته و ... رو اطلاع بدید. کاربر در صفحه بخش مشتریان خودش در همون خلاصه حساب تیکت رو میبینه و از پرداختی و شماره رهگیری مطلع میشه. شما میتونید غیر از درست کردن تیکت در قسمت Notes نکته هم بنویسید ولی این قسمت قابل دیدن برای مسوولان فروش هست و کاربر عادی نمیبینه. لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ρουrια αmιrι 14 ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ روش کار به این ترتیب هست که شما درخواست Payout از طرف مشتری دارید. در نکسوس روی این درخواست کلیک میکنید بعد روی دکمه Pay یا همون تیک سبز که عکسش در بالا هست کلیک میکنید. دو گزینه هست که اگر وجه رو برای مشتری پرداخت کردید روی Dismiss and do not return credit to account کلیک کنید و اگر قصد دارید پرداخت رو انجام ندید روی اولی کلیک کنید. بعد از اینکه وجه رو برای کاربر پرداخت کردید به صفحه مشتری در نکسوس وارد بشید و از طریق Support Requests روی دکمه Log Support Requests کلیک کنید و بهش شماره رهگیری، نکته و ... رو اطلاع بدید. کاربر در صفحه بخش مشتریان خودش در همون خلاصه حساب تیکت رو میبینه و از پرداختی و شماره رهگیری مطلع میشه. شما میتونید غیر از درست کردن تیکت در قسمت Notes نکته هم بنویسید ولی این قسمت قابل دیدن برای مسوولان فروش هست و کاربر عادی نمیبینه. تشکر از توضیحات کاملتون لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسالهای توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.