این ارسال پرطرفدار است. MReza 407 ارسال شده در 18 شهریور، ۱۳۹۳ این ارسال پرطرفدار است. اشتراک گذاری ارسال شده در 18 شهریور، ۱۳۹۳ (ویرایش شده) با سلام. هر نرمافزار پس از انتشار امکان داره که مشکلاتی ریز، جزئی و از دید پنهان ماندهای داشته باشه که پیش از عرضه به دقت مورد آزمایش قرار نگرفته. شرکت IPS هم محصولاتش عاری از این موضوع نیست. برای همین منظور یک بخش اختصاصی رو برای گزارش باگ مدتهاست ایجاد کردند. گزارش باگ در بخش Bug Tracker سایت IPS نیازمند اکانت Client نیست. به این مفهوم که شما با ساخت یک اکانت ساده هم توانایی این رو دارید که باگ گزارش کنید. اگر باگی دیدید در گزارش کردن اون درنگ نکنید چون 3.4 استیبل هست و سریعا از طریق پچها و اپدیتهایی برای دانلود فیکس میشه. حتی همین فایلها هم دانلودش نیاز به اکانت client نداره. این بخش از این آدرس قابل دسترسی هست. توجه کنید که این بخش مربوط به برنامههای خود شرکت هست و شامل هوکها، اپلیکیشنها و برنامههای ساخته شده توسط کاربران نمیشود، برای گزارش این باگها باید به سازنده همان برنامه اطلاع بدهید. ویرایش شده 1 آذر، ۱۳۹۵ توسط movyn 11 لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسالهای توصیه شده