رفتن به مطلب

قرار دادن جستجوی گوگل در وبسایت


ارسال‌های توصیه شده

سلام خدمت دوستان عزیز!

حتماً شما هم انجمن و یا سایت پر بازدیدی دارید که کاربران شما مجبور هستند برای جستجوی کلمه ای و یا عکسی و ... صفحه گوگل رو باز کنند و در اونجا جستجو کنند، که باعث به هدر رفتن وقت کاربران میشود. ولی من در اینجا قصد دارم آموزشی برای شما بگم که شما گوگل رو به سایت خود بیاورید:

137980594052.png

 

و یا:

 

137981107621.png

 

بله گوگل رو به سایت خود بیاورید تا کاربران شما تنها با وارد کردن کلمه ای صفحه ای بصورت آجاکس برای آنها باز کرده و در اول سایت های شما رو در اول جستجو قرار دهد، که این کار نه تنها باعث خواهد شد که کاربران شما راضی باشند بلکه باعث بالا رفتن رتبه شما در گوگل هم میشود:

 

1379805940031.png

 

اما چگونه؟

برای اینکار شما نیاز دارید که یک آیدی موتور جستجوی گوگل داشته باشید، پس برای اینکار به سایت https://www.google.com/cse/manage/all مراجعه کنید و اکانتی برای خود باز کنید و سایت هائی که می خواهید از این کد استفاده کنید رو وارد نمائید و Create رو برای ثبت تنظیمات کلیک نمائید.

 

1379805940523.png

 

حالا شما تنظیمات جستجوی گوگل رو انجام دهید و کدی رو که دریافت کردید هر جا که دوست دارید نمایش داده شود قرار دهید:

 

1379807132511.png

 

فقط در نظر بگیرید که داخل تگ <body> قرار دهید. من بهترین روشی که برای شما پیشنهاد می کنم استفاده از پلاگین تبلیغات هست چون با این طریق شما نیازی به تغییر کدهای <body> ندارید و کافیه فقط کد رو هر جا که دوست دارید نمایش داده شود قرار دهید تا صفحه اول و یا در همه صفحات نمایش داده شود، برای دانلود این پلاگین به آدرس زیر مراجعه کنید:

 

http://ipsfarsi.com/files/file/1130-dp34-advanced-adverts-125/

 

امیدوارم که آموزش امروز مورد توجه شما قرار گرفته باشه.

موفق و پیروز باشید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...
  • مدیر کل بازنشسته سایت
  • 11 ماه بعد...

سلام لطفا در صورت امکان عکس هارو مجدد قرار بدید ... هر کاری کردم برام لود نشد ... (فک میکنم به دلیل قدیمی بودن تاپیک عکس ها پاک شده باشن)

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...